Modi di dire friulani – Frasi in dialetto
Al prim ton di marz al sarpint al ven fur dal balz.Al primo tuono di marzo il serpente esce dalla tana (dal letargo invernale).
Al prim ton di marz al sarpint al ven fur dal balz.Al primo tuono di marzo il serpente esce dalla tana (dal letargo invernale).
Finirno i pregiutti anche ta Sorbo.Sono finiti i prosciutti anche a Sorbo.
A megghiu parola è chidda cha nun si risci…La parola migliore è quella che non si dice…
Nascire e campare è como ittarese i l’otura ammare, ti pare avuto ma rive nta nenteNascere e vivere è come gettarsi da una scogliera a mare, ti sembra alto ma arrivi presto
Gesucreste a ggià siggellate, ne ‘mpasse lu peccate!Cristo ha parlato chiaro, non passerà il peccato!
U friddu d’avannu mai mu ricoddu da stamanera,Puru lu tempu cancia bannera,cotima oggi non si ni po pigghiari i nudda maneramagari a genti vota bannera.Passiannu passiannu intra o paisiscuti e vecchi chi parrunu buciannututtu chistu è u friddu d’avannu?E cumincia un discussu a so manerachi quann’era figghiolu macari c’era,dugna cunsigghi comu nun saggiudicennu mi n’chiani pi doc’ammuntiquannu n’chiani dammi un passaggiuma n’ta so menti maciniapassa lu focu e io spettu a tia…
La politica chiagne e fotte, la magistratura chiagne e fotte, la burocrazia chiagne e fotte. I disonesti fottono e basta, gli onesti chiagnono e basta.